Kızlar benim bebeğim 4 aylıkken dikişli sünnet oldu fakat dikişlerden dolayı dikişin olduğu bir yer çukur olmuş doktora götürmüştük doktor orayı sorun ederseniz orayı traşlayım dedi ama sadece estetik açıdan yoksa zararı yok orası çukur durur sadece dedi bende acı çekmesin diye yok dedi zaten sünneti zor geçti şimdi de burda sünnet postu görünce aklıma geldi ay ilerde oğlum sorun yapar mı ki bilemedim pis doktor yaaa gece gece aklıma geldi işte yada başına gelen var mı ne bileyim yazdım işte kızlar size