Biz planli gebelik yaşadık, ve cocuk dusuncemiz oturdugu andan itibaren folic asit b vitamini d vitamini omega3 kalsiyum magnezyum kullanmaya basladimm.. Nurtiway hayatimin bir parcasi oldu diyebilirim. Ve vertigo sorunu olan bir anne adayiydim. 3 ay sonra hamile kaldim. Hamileligim suresince ne saglik ocaginin ne doktorumun verdigi hic bir vitamini alip icmedim. Hatta doktorumla cok sorunlar da yasadik bu vitaminler pahali birak bunlari ws cok dedi. Ben de ozelde ucuz degil ve hangi vitamini kullanacagimi ona sormayacagimi soyledim. Ve 4.5 ay surekli istifra eden ve 9 aya kadar her sabah cikaran bir anneydim. Ona ragmen ne bir halsizligim vardi ne de baska skntim. Suan bebegim 3 ay 15 gunluk cokta saglikli bir bebek. Benn bu kadar saglikli bir gebelik yasadigimi o vitaminlere borcluyum. Ve gebeligim boyunca vitaminler sayesinde sadece 3 kilo aldim.Bu urunlerle tanistigimda satan sponsor beni bir cok Nutriway kullanan cocuklarla ve anneleriyle tanistirdi. Onu kullanan cocuklar oldukca zeki oluyor ve butun anneler simdi anlamazsin ama cocugun okula basladiginda diger cocuklardan cok farkli oldugunu goruceksin diyor. Ki tamamen bitkisel devletin verdigi bedava icinde ne oldugu belirsiz vitaminleri kullanacagima biraz pahalisini ve sagliklisini alirim icim rahat eder. Yani diyecegim o ki gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz..