Merhaba kızlar benim 2 ay 18 günlük bebeğim var şu aralar elini sürekli ağzına koyuyor ve bunu karnı doymuşkende yapıyor midesini bulandırıp kusuyor bazen de elini ağzına götürmeye çalışırken başaramayıncada ağlıyor sizce bu normal mi neden böyle yapıyor?