Kbra- bebeğim 5 aylık olduğunda 400 gr almıştı sadece. Doktor mama başladı. Bir sonraki ay 500 gr aldı mama ile. Ben katı diyetteyim ayrıca.Normal demişti gelişimi. Raporladı mamayı. Günde 3 kere 60 cc veriyordum. Şimdi ek gıda da aldığı için bazen 1 bazen 2 kere veriyorum. Maksimum 90 cc içti bu zaman kadar. Alerji mamaları protein destekli olduğu için bebeklerin protein ihtiyacını karşılıyormuş.Aptamil progomin as kullanıyoruz. Tadı kötü. Patates gibi kokuyor. Bebeğim önce sevmedi ama şimdi normal şekilde içiyor. 8 aylık olacak