dlrgktn ya ben hep sıkılmam sütüm olursa 3 yaşına kadar bile emziririm falan diyorum da böyle postları okuyunca da korkuyorum gerçekten. Oğlum daha yeni 12 aylık oldu geleceği düşünemiyorum o yüzden. Ne gibi zorluklar yaşıyorsunuz? Yani 1 yaşında emzirmekle 2 yaşındayken emzirmenin arasında ne fark var? Linçlemeyin gerçekten tecrübesiz olduğum için ciddi soruyorum. Yani kucakta taşıması ya da daha hareketli olması mı yoksa biraz da olsa tükenmişlik, sıkılmak mı? -ki bu da olabilir anne de olsak insanız sonuçta.