Serenty Deniz_1987 valla be sezeryan ile doğum yaptım ama senden farksız sayılmam.bende çok zorlandım süreç çok zordu.hala beraberlikte sıkıntı yaşıyorum
Deniz_1987 Serenty kendini nezaman hazır hissedersen ozaman olur zaten, eşim çok anlayışlı yardım etmek istiyo bu sorunuma doktora gidelim diyor utanıorum sadece ama inşallah geçer bu durum
ozge_yaren Serenty açıkçası ben de ümit ediyordum o öne çıkan alt çıkıntı göbek gider diye ama bende maalesef pek gitmedi🙈