Geçenlerde o zaman bebeğim 3aylıkken oto koltuğu aldım ve yaptığım araştırmalardan cybex inçok güvenilir olması vs sebeplerden onu tercih ettim ..aranızda kullanan var mı?
daha kullanmama 1ay falan var ama bebeğim sever mi acaba bekleseydim görüp mü alsaydım diye içimde şüpheler var ve canım sıkılıyor bu duruma.
(görüp alabileceğim bi şehirde olmadığım için nette araştırdığımla aldım )