Burcu85 Bugün özel aşıları olduk ama ilk defa ateş yaptı zorlu bir gece belli ki sizde yapan oldu mu? Calpol geçirir umarım🙏
Cemros Burcu85 bir hafta önce bizde olduk cnm ateş yaptı 36 saat kadar sürdü sürekli kontrol ettim asi yerinde 50 krş bozuk para büyüklüğünde sislikte oldu asi menenjit asisi bexsero ydu.agir bir asi zaten 38.5 oldu en çok calpolle düştü.doktor 39 olursa gel demişti şükür artmadı daha çok . Fakat 4 saatte bir calpol etkisi geçiyordu.
Cemros Burcu85 öğlen 3 gibi asi olduk.gece 3 de ateşi cıktı 1 çay kaşığı verdim.4 saat sonra yine çıkmaya başladı.bu şekilde sanırım 4 kere verdim toplamda sonra çıkmadı daha.ustunu normalden biraz ince giydirdim.atesi ilk çıktığında da sadece bezle bırakıp üstüne ince muslin örttüm.sonra hep kısa kol zibinla tuttum.
Angell41 Benimde kızımda ateş yapmıştı doktor 4 saate bir verin calpol demişti birde ılık duş yaptırın demişti sabahlamıştım başında 3 4 saat sürdü bizim ateş indi çıktı allah yardımcın olsun bu gece sonrasında 3 gün kadar huysuzluk yaptı benim kızıma