AlyaaSrmrt bugün sağlık ocağında sordum aslında, kendi doktorumuz izinde diye başkası bakıyordu zaten kapıdan bakıyo korona sebebiyle, normal normal diyip geçiştirdi, ben sorarken başkasına cevap veriyordu hatta. iki kere sordum ama cevap verişinden tatmin olmadım hiç, bir bilen vardır diye buraya sorayım dedim, teşekkürler 🌸