Babbbyyyy canım benim kız da uyurken yataktan düşmüştü biraz ağlayıp tekrar uyumuştu uyudu diye korkmuştum hatta doktora yazmıştım hemen 1 Hafta gözlemle kusma,uykuya meyilli haller,gözlerde kayma,el ve kollarda normal hareketleri dışında kasılma,kulağından sarımtrak sıvı akması bunlardan herhangi birini yaşarsan acile getir demişti ama bir hafta boyunca gözlemle bir hafta sonra bile belirti çıktığını gördüm demişti.Bişey olucağını sanmıyorum ama sen gözlemle hep.Geçmiş olsun umarım sıkıntı çıkmaz