Asilinnnannesi duygu00 merhaba öncelikle Allah bağışlasın. 2 saatte bir emzir canım sarılık olmasın, onun harici her istediğinde yine emzir
_ADA_ duygu00 her istediğinde emziriyorum. Gün içinde saat tutmuyorum. Gece ise iki saatte bir alarm kuruyorum.
Deletedmom388 duygu00 Maksimum 2 saatte bir emzirin ilk ay sarılık olmasın Allah korusun.Yeni doğduğunda zaten her dk emiyorlar genelde😊Sağlıkla büyüsün🙏🏻
tospikannesii duygu00 sarılık oldu diye gündüz saatte bir, gece iki saatte bir emziriyordum. 1 aylık olduk hala aynı gündüz, gece de bazen 2,5 saatte bir emziriyorum, bazen 2 saatte bir
duygu00 Asilinnnannesi her istediğinde emzirmeye çalışıyorum ama uyumadığı zamanlar sürekli emzirmeme rağmen memeden ayırınca hemen aranıyor aç mı kalıyor diye düşünüp duruyorum
Fatos11_03 Canım ben ilk doğduğu zamanda 2 saate 1 emziriyordum bazen uyanmadigi zamnlarda ya boğazının altından yada ayaklarının altından gıdıklayıp uyandiriyordum
SultanAnne Ben doktoruma kaç saatte bir beslemem gerektiğini sorunca bebeğiniz ne zaman isterse emzirin saat tutmayın demişti ,fakat ilk günler sıkça emzirmeye çalışın Allah korusun sarılık olmasın. Bende öyle yaptım çok güzel gelişti çok şükür😊 sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah☺️🌺
Asilinnnannesi duygu00 çişli bez sayısını takip et bir günde toplam margarin ağırlığında çiş yapıyosa doyuyodur
zezeeyyy duygu00 her yarım saatte bir emzirdim geceleri alarm kurdum 2 saati geçirmedim sürekli emzirdim çok şükür hiç sarılık olmadı🌈🧿