Lilayda Kızlar bebeğim 3 gün sonra tam 4 aylık olucak. Ilk baştan beri hic ayakta sallamadım simdi de pek ayakta uyumak istemiyor hatta saatlerce sallarsam anca uyur. Kucağımda piş pişle uyuyordu sallayarak simdi de yere koyup poposuna pis pis yapiyorum alnini öpüp kaşlarını okşuyorum bi iki kere öyle uyudu artık kilo aldi ve kucakta pis pis yapmak cok zor kollarım kopuyor. Emziklede uyuyor tabi. Daha kolay nasil uyutabilirim bunun devaminda ne yapmam lazım nolur tecrübeli anneler bana yardim edin 10 gün sonra işe başlıycam:(
anne15 Meme reddi yasadık 3,5 ay . 2,5 ay ayakta gezerek pışpışla kucakta emzirdim son 1 ay artık ayakta sallayarak uyuttum kollarım koptu ayaklarımdan ates cıkıyodu yurumekten evin içinde . Bana artık bu kolay geldi