Ebruea yani aynı gerçekten. Ben dha anne sütü veriyorm sadce ama dedğinz gbi yarm saatte bir versem yine alıyor. Sanki saatlerce emmemiş gbi emiyor bir de. Ağlayasım geliyo artık yaa. İnşallah doyuyordur karnı. Aç olsa ağlar diyorlar ama ne bileyim. Bir de çevreden sürekli aç bu çocuk, mama yapalım, mama ver sen buna, bence aç, bence emmek istiyor, sen yemek yedin mi, senin sütün var mı emin misin… vb sözler duydukça sütüm yok diye çıldırıyorum artık. Elimle sıkıyorm fışkırıyo diyorum bi anlık fışkırır olablir ama içi boştur flan diyolar. Ne blim çişli bezi var diyorum 4 5 tane dolmamış ki bu bez dolu değil sen bunu boşuna sayma diyolar. Ay ağlıycam artık yoruldum 😢