Mom62636362 Esmaerol gönderiyorlar diye biliyorum, biz taburcu olurken verdikleri kağıtta şu şu tarihte şuraya gideceksiniz yazıyordu, Pazartesi günü mesela göz muayenemiz var, 1 aylık olucaklar o vakit
Esmaerol Mom62636362 bizde taburcu olurken sadcee işitme için vermişlerdi göz için bisey vermediler aklım karıştı ama herkes olması gerekir diyo götüreceğim bende
Esmaerol nrhnoktay benimde esimin gözleri bozuk ama doktor bisey demeyince kafam karıştı ilk çocuğum olduğu içinde bilmiyorum açıkçası ne yapmam gerektigini
nrhnoktay Esmaerol göz bozukluğu genetik oluyor.Ailede de varda yüksek ihtimal çocuklarda da oluyor maalesef göz bozukluğu 🤷🏼♀️ Her yaşında göz muayenesi yaptırın bence.Mesela oğlumda çok hafif hipermetrop çıktı.Bu da ileride miyop olacağını gösterir dedi doktor.E anne gözlüklü baba gözlüklü armut dibine düşüyor haliyle 😅 Ailede varsa takip etmek en iyisi 👍🏻
Fasulyem Esmaerol evet canım benim oglum 3 ay 11 günlük göz muayenesi nasıl yapılıypr diye sordum hemşireye oda aile hekiminize gidin o yapıyor dedi gittik doktor Bi cihazla gözlerine bakıyor. Bizimkinde sıkıntı çıkmadı çok şükür normal dedi. Hemşireye giderken söyleyin not alsın dedi
anne15 Esmaerol bzmki 6dan sonra dedi ama oda inceliyo elinde bsyle bakıyo her gittiğimizde sıkıntı görse basta gönderirdi diye düşünüyorum
Yagmur46 Bizde bir aylıkken götürdük, doktorumuz söyledi,göz ölçümü yapıldı ve rutin kontroller yapıldı temiz çıktı çok şükür. 6. Ayında tekrar çağırdı. Yani bir sorun olunca gitmiyorsunuz doktor yönlendirdi bizi
YusufTalhaveAnnisi Esmaerol erken doğumsa rop muayenesi oluyo ama normal zamanında doğumdada göz dibi muayenesi yapıyolar kalça ultrasonu olucapı zaman bile muayene ettirebilirsiniz zor değil bi damla damlatıyolar yarım saat geçtikten sonra muayene ediyolar beş dakkada @Yoan göz doktorumuz daha iyi bilir ama :) hocam ben muayene ettirmiştim zamanında doğum olmasına rağmen
Yoan YusufTalhaveAnnisi teşekkür ederim @Esmaerol uzun süren bir muayene işlemi değil önce damla damlatılıyor o damla biraz yakabilir misin endişe etmeyin aradan bir süre geçtikten sonra cihaz ile bakılıyor çok basit sadece ışık tutuluyor kuş sesleri gelen bir cihaz var fotoğraf makinesi gibi basit bir işlem
Tupbebekannesi Esmaerol dogum sonrasi gittik 7 aylikken tekrar gittik ilk gittigimizde sorun yoktu bu hafta biri 1.25 biri 1.75 cikti ama kayma yok diye 1.5 yasina kadar mudahale etmiyoruz dedi doktorum