Sila34 Merhaba guzel anneler kizimin 1 yasina girmesine 15 gun var. Sma 2 numara kullaniyordum fakat bugun hicbir yerde bulamadim bence mecburen 3 numara aldim. Bir sorun olur mu bu durumda kalan var mi?
Singlemom Sila34 biz bebelac gold 2 kullanıyoduk 13 gün kaldı bizimde yaşımıza çabuk acıkıyodu 3 e geçtik bi sorun yaşamadık.ama sma farklı olur mu emin değilim
birkurabiyeannesi Sila34 ben kirmizibeyazdan koliyle aldım ,internetten ,2 günde de elimde oldu İzmir’den gönderiyorlar isterseniz bir bakin
Sila34 Recbeyer var ama ellerinde yok 4 tane ebebek gezdim 2 numara ellerine gelmis ama hatali uretim oldugu icin rafa koyamıyorlarmış geri iade yapacakmis e bebekler tum 2 numaralari. Nobetci eczanedede 1 numarasi var sadece
Sila34 hafsahatun ilk baslarda kutusu değişiyor dediler 400 gr lik vardi hep onlardan aldim stok yaptim ama bugun bitti. Bugunde gezdim e bebekleri sordum icerigi ile ilgili hatali uretim yapmislar elimizde var ama rafa koyamiyoruz geri gidecekler dedi calisan
Sila34 Meltem06 sadece 2 numarasi icin dedi bende yeni kutu 3 numara aldim mecbur verdim bebegimde icti hic bu akssm
Dn123 Meltem06 hatalı mı onlarda acaba . Bende 2 numara alıyorum burda bir market var orda buluyoruz hep. Acaba hatalı olduğu halde mi koyuyorlar
Sila34 Meltem06 bakicam tesekkur ederim yarin doktorumuza bir sorayim 3 numaraya 15 gün erken gecsem birsey olur mu diye sorun olmazsa 3 numara ile devam edeyim diye dusunuyorum
Sila34 Dn123 yeni kutular icin dedi. Eski kutulardan aliyordum bende bulsam gene alacaktım eski kutu. Eger eski kutuysa sorun olmaz ben daha bugun bitirdim. Aldiginiz yeni kutuysa birsey diyemiyorum. Bana boyle soyledi calisan
Echche Bende 1 numarasını kullanıyorum büyük kutusunu bulamadım. Yeni mamada farkettigim şey eski mamayi biberonda çalkalayınca köpük olmuyordu, simdi yeni mama da köpük oluyor. İnşallah gaz sorunu olmaz