Nafiye Kızım 6 aylık aptamil kullaniyoruz doğduğundan beri fakat çok pahalı anlamadığım diğer markalardan ne farki var arastir maçlarına göre bi fark yok siz hangi mamayi kullaniyorsunuz . Fikirlerinizi merak ediyorum
EzgiDuru Nafiye aptamil su an esim dogumda aldigi icin mecbur. Bitince baby goat denicem. Olmazsa evolvia
DerenGrkemYetiker Nafiye diğerlerini bilmem ama hipp, aptamilden çok daha pahalı. Biz de 7 aydır aptamil kullanıyoruz.
Yigitinannesi13 goksumeleksuzanay73 Ya benimde oğlum emmiyor artık 8 aylık olduk yorumlara bakıp aldım ama içmek istemiyor ve uyurken bi sekolde icirsemde kusuyor mamaya bağladım hep mamadan sonraya denk geldi cunku sizde oldu mu hiç seviyor mu tadını bebeginiz
Yasemin389 Bende bebelac kullanıyorum aynen aptamil çok pahali100 lira civarı buyugu sma da onu takip ediyo
Belmaeylul Sma kullanıyorum çocuğum severek yiyo kiloda aldırıyo ama çok kabız yapıyo be koyu yeşil kaka maaşallah parasıda çok battık gibi bişey
Nafiye Evet aptamil cok pahali 900gr 126₺ ye aliyoruz bebelac nerdeyse yarı fiyatı bi denemek istiyorum umarim zarari olmaz. Mama değiştirince alerji yapabiliyormus bebeğe diye duymuştum