Loli Kızlar merhaba. Almanyadan TR ye ucucam bebek arabamı chek ın yaptıgım yere vermek ıstemıyorum. Ucaga gıderken gorevlıye verılıyomu THY bılgılernde kabıne verıldıgı yazılıyor. Ilk bebeğimle ucuşum bılgısı olan varmı.
SemraHakan Loli zaten check in de verirsen kontrolden gecerken falan cok zorlanirsin..yine sen belirt vermeyeceğim diye sıkıntı yapmazlar