Muzik Kızlar 25 gün oldu doğum yapalı,kabızlık yaşıyorum o kdar acı cekıyorum ki😖Kanama da yasıyorum var mı benım gibi olan acaba?Ne yapsam ki
Pelo_00 Muzik bol bol komposto tüketin bana kuru üzüm çok iyi geliyordu. Kayısı kompostosuda iyi gelir ve İncir yiyin
asaf_3545 Muzik hiçbir şekilde çıkartamazsn hemen nöbetçi eczane bul ve lama aldır anca o seni rahatlatir ben ölüyorum diye ağladığımı biliyorum o kabizdan
Hilal-dzl1902 Kayısı komposto kuru kayısı çorba tüket aynısını bende yaşadım çok zor ancak kayısılı şeyler tüketerek bol sıvı tüketerek atlatabildim sizede tavsiyem 💐
Muzik asaf_3545 Bende de oldu asaf_3545 Canım yaptım ama kanıyor halsızlık yasıyorum cok acı cekıyorum
Bebeklerm Muzik bende burda bekliyeyim 2 ay oldu bol sıvı kayısı tüketmeme rağmen geçmedi dediğin gibi kanamada oluyor bir yudum birşey yemek istemiyorum 😞
Huriye48 Muzik ben de öyleydim su, incir , kayısı, komposto neler neler yedim içtim faydası olmuyor, dahiliyeye gittim ilaç verdi anca öyle rahatladım
ikiprensannesii2 Muzik suyu az mı tüketiyosunuz bende sezaryen doğum yaptım 1 ay oldu günde en az 4 lt su içiyorum çok şükür bu zamana kadar kabızlık yaşamadım eğer içmiyosanız için mutlaka dikişlerinize zarar vermeyin. Ben suyu çok bol içen biri değildim şimdi şişeleri dolduruyorum her gün koyuyorum tezgaha hedefi bulana kadar içiyorum sürekli
Muzik ikiprensannesii2 Yo çok su tuketıyorum 4 litre de ben içiyorum ama yok yani bu neden oluyor aklım almıyor
NurDemir @Muzik ben de yeni sezeryan oldum canım,kayısı kompostosu yapıp içtim bir de bekunis hap içtim doktoruma sorarak çok şükür çıktım