busra-mom kullan hemen sacları dökülmeden. Ben gittim katkısız olsun doğal olsun dedim. Hatta mühendisinoğlunun önerdiğinden aldım yetersizgeldi emilimi azmış sacları döküldü tutam tutam. Doktor vegaferondur ferrumdur bunları al dedi. Mecbur kullandım faydasını gördüm. Şimdi ilaclar için o kadar takıntılı davrabanıyorum. Calpoldu ıvızdı zıvır hep veriyorum biley oldugun doktor yazıyor içirmek zorunda kalıyorum. Hayır o kadar doğal olsun kimyasalsız olsun diye ugrasıyorum herseyine. Evi arap sabunuyla bebegi sabunla çamasırları zatendoğal detarjanla yumusatıcı zaten girmez sirke karbonat öyle yasayan biriyim. Sabunlarıda özel yapan kadından sipariş ederim bi dünya para veriyorum markettende almam. Zaten marketten ambalajlı biley asla yedirmem çocuk bi bucuk yasında bilmez öyle bişey. Şekerli yapmam hurmalı meyveli yaparım kekini kueabiyesini. Çocuk dogallıktan ölecekken vegeferon yada ferrum vermek calpol vermek zorundayım☹️ Bazı seylerin önüne gecemiyoruz. 5yasına kadarda kullanacak bilmiyorum üzülüyorum düzenli olarakferrum vermek içindekiler zaten kötü. Hasta olunca yazılanları vermek. Asılarını özel devlet hepsini ypturdım onlarda üzdü biz geliştşrmiyoruz asıyıda elin cavuru ne koydu ne yaptı belli degil. Bize gelen algida ile abd olan algidanın içeriği bike degişik. Kullan diyorum baska biley demiyor. Demiri yetersiz yada azsa illa onu kullanıp yükseltebiliyon ypksa dogal olanlar cok işe yaramıyor.