melek_42 Kızlar çok acil 😏😖 ölüyorum resmen internetten baktım bulamadım Aksaray’da yaşayanlar bilginiz var mu ?
Minikannesi00 melek_42 canım 20 lik diye ayrımmı yapıyorlar herhangi bi dişçi çekmiyor mu bende aksaraydayım da
Deletedmom337 Geçen çene cerrahi arıyordum. Inci dis hastanesi ni söylediler. Orda bir-tek mr rontgen hepsi oluyormus bir sorun bence orada kesin yapiyorlardir.