Dunyamsensn2008 Çaycı almayi düşünüyorum siz hangisini kullanıyorsunuz memenun musunuz caycinizdan ? Almalı mıyım yada ?😌
BebekBulut Dunyamsensn2008 fakirin canim hani set olarak da satılıyor ayrıda satılıyor ben ceyizime setinden almıştım hep onda demlerim çayı 3.4 kişi misafir gelse de demlerim kalabalık olunca çaydanlık kullanıyorum
Deletedmom388 Dunyamsensn2008 Valla 4 sene önce çeyizimde almıştım Arzum,hala kullanıyorum çok iyi çıktı😊
annesininasyasi Dunyamsensn2008 korkmazın küçük ev aletleri setini almıştım çeyizime çaycısı çok güzel çay yapıyor ben çok memnunum
Betulersy Arçelik semaver cok memnundum ama demliği kırıldı yedek parca üretilmiyomus artık yenisinide almaya kıyamadım 1000 tl olmus
Dunyamsensn2008 Betulersy Fiyatı yüksekmiş o kadar para vermek istemiyorum çünkü çok misafirim gelmiyor beni idare edecek bir ürün istiyorum aslında misafirim filan gelseydi fiyatı önemli olmicaktida ben tek içiyorum çayı eşim bile içmiyor 😊
PembePelikan Dunyamsensn2008 fms ürünlerini beğeniyorum. Tencere takımım düdüklü tencerem falan hepsi fms. Çaycımı da ordan seçtim rengi işlevi herşeyi güzel 🌸 çayı çok sevdiğim için de aşk yaşıyor olabilirim 😅
Dunyamsensn2008 BebekBulut Caycilar zaten kettel olarakta kullanılıyor değil mi çaycı kullanmadım daha önce de. Fakir güzel marka
BebekBulut Dunyamsensn2008 evet öyle de kullanabilirsiniz 🤗 https://www.ciceksepeti.com/fakir-river-2-in-1-violet-1600-w-celik-cay-makinesi-kc2160239?gclid=Cj0KCQjw4f35BRDBARIsAPePBHxqELrrFmjsxfAkEWHOXMc6X_qnkGsrrplMV7YlyymVOeP1y19Xu0saAlO4EALw_wcB Bu model benimki şimdi baktım size atmak icin fiyat ne kadar yükselmiş ben paketi 900 tl ye almıştım içinde çaycı tost makinesi kahve makinesi blendr seri vardı 🙈🙈🙈🙈
Evata Arçelik lal serisi artık üretilmiyor hem demlik hem alt cam çok şık çok memnunum umarım uzun yıllar benimle olur
Depresif_polyanna Ben çeyizime korkmazın kahve ve çaycı birleşik olan var ya ondan almıştım kırmızı. Senelerce kullandım çok memnun kaldım çaycısından. Ama kahve makinesi çok kötüydü hiç kullanmadım. Sonra bozulunca homend aldık ve çok memnunum severek kullanıyorum.
Dunyamsensn2008 PembePelikan Bende çok sveerim çayı da keşke eşimde sevse tek takılıyorum çay da da kahvede de😊👍
Dunyamsensn2008 BebekBulut Evet pahalı olmuş demekki doğal olarak ama rengi çok tatliymis beğendim.Sixde güle güle kullanın.