Birkucukeylulmeselesi ben kullanıyorum ve aşırı memnunum. Bugüne kadar yaptığım en iyi alışveriş diyebilirim. Robot süpürgeyi ilk çalıştırmadan yardımcımı çağırdım dip köşe ev temizlendi. Ona rağmen robottan çıkan toza inanamazsınız.
Bu mesele deniz derya yalnız onu söyleyeyim. Baktığınızda 2500 liraya bile robot var ama istediğiniz performansı vermez. Evin haritasını çıkarmaz, hafızası yoktur, mop yapmaz. Mesela sadece mutfağa git vakum yap, salona da sadece mop yap diye ayrı ayrı emirler veremezsiniz.
Eviniz çok halılıysa, halılı kısımlara geldiğinde gücünü otomatik olarak arttıran modelleri seçin. Haznesini kendi kendine temizleyenler var, hem mop hem vakum işini anda yapanlar var. Evinizin durumu yaşam stiliniz ve robottan beklentinize göre alacağınız modeller değişir. Ama ucuz olanlara yönelmemenizi tavsiye ederim, beklentinizi karşılamaz
Fakat tekrar söylüyorum ki normal süpürgeyle insanın yapamadığı temizliği yapıyor, çünkü tozu bile vakumluyor. Çalışma mantığı vakum olduğu için harika temizliyor, ben her gün çalıştırıyorum ve çıkan toza, partüküle inanamazsınız. Dışardayken eve gitmeden telefondan çalıştırıyorum, eve geldiğimde hem süpürmüş hem mop yapmış oluyor. Evim hep tertemiz.