Oğlum 16 aylık herşeyi ama herşeyi yere atıyor. Özellikle mama sandalyesinde yemek yerken. Atma atılmaz oğlum hayır die devamlı konuşuyorum ama gözümün icine baka baka atıyor. Bu ara bana ve baba ya vurma da başladı. Neden böle yapıyor olablr? Gecici dir umarım 🤦🏻♀️