delibirhatun isinin iyisi degil diye birsey demedim. Subjektif bir şey söyledim. Ne kadar abarttınız ya. Sana dünya iyisi olan bana kotu olabilir tam tersi de olabilir. Kimseyi kötüleyip ekmek parasından etme derdinde değilim. Allah yukarıda. Icimden geçenleri söylemek istedim. Illaki etkilenen olacaktır. sizin gibi karşı cikanda. Uyku meselesine gelirsek yavrum kisa uyuyor diye sık uyaniyor diye sallanarak uyuyor diye ben yeterince stres altindayim bazen kafayı yemek üzere oluyorum. Yanlış zamanda^ bize uymayan yöntemle^ egitim vermeye çalıştık diyeyim . Vazgeçmeyeceğim. Biyolojik olarak 5 aydan önce egitim tavsiye edilmiyor. Biz hem dış cikarma hemde atak döneminde basladik. Yanlis yapmışım ne dym