Mihma bende söyledim kendisine çünkü ona yapılanın bir haksızlık oldugunu düşündüm çok iyi tanıyorum ve asla bu anlattığı gibi biri değil başka eğitmenler parasını iade bile etmiyorken o iban gönder demiş diye bile burda kötü bi duruma sokulmuş. Ve rümeysa hanımı aradım ağladı telefonda . Bi insan durduk yere ne amaçla bunu yapar bilmiyorum yani hata yapmışsın dinlememişsin sonra suçlamak doğru değil bence