Ayseee27 Kilo alımı çok yavaş:( laktozsuz mama kullıyoruz ama arada emiyor. Ne zaman çoğunluk meme versem duruyor kilo alımı mama versemde az oluyor. Çok üzülüyorum kimsede yok herhalde bu durum kaç kere yazdm :(
bitterikolata Ayseee27 neden laktozsuz alerjisi mi var canım ne kadar kilo aldı doğumundan beri ve doğum kilosu ne kadardı
Aci Ayseee27 canim benim bebegimde de 3 aylik kontrolde 4900 geldi kilo alimi yavas ve mama da almiyor ne yaptiysam almadi biberonda almıyor bende sasirmis durumdayim ama artik takmamaya calisiyorum bebegim sukur saglikli ya varsin zayif olsun napayim hem kilo saglik demek degil ki
Cansu03072020 Doğum kilosu kaç kacinci haftada doğdu bunlar önemli 3.5 aylık 5 kilo diye az demeyin hemen sakin olun🤗
Ayseee27 Aci bizimki canı isteyince emiyor daha çok gece sabaha karşı falan. Genellikle mama alıyor bebelac lf ama sanki yavaş kilo alıyor.
Demt78 Aci aynı durumu yaşıyoruz 2buçuk aylık 4600 çıktı kilosu boy 60cm 10 15 gündür hiç mama istemiyordu ben de sütümün yettiğini düşünerek zorlamamıştım ta ki kilosunu öğrenene kadar 3 saatte bir 90ml ver dedi doktor ama içmiyor biberon ağzına değer değmez ağlamaya başlıyor mama da değiştirdim biberon da yok.Enjektörle 30ml ağlaya ağlaya yediriyorum reflü ilacı verdi doktor mecbur mamaya karıştırıp vermem lazım.Siz ne yaptınız neden kilo almıyormuş doktorunuz bir şey söyledi mi
Ayseee27 Emir123ali sütüm var akıyor emmiyor bazen canı isterse emiyor hatta sanırım hızlı akıyor ilk başta ona da sinirleniyor
Cur_cun Ayseee27 emin misinz test yapıldı mı ? Az kilo almamasının sebebi belki süt proteini alerjisi olabilir ? İshal oluyo mu sık sık ? Mamayı içiyor ona rağmen mi kilo almıyor yoksa beğenmiyor mu mamayı
Hndn1234 Ayseee27 Bebelac lf iyi kilo aldırıyor dediler. Bende kullandım 20 günde 800 gram aldırdı. Bence bebekten bebeğe göre değişiyor yapısı öyledir belki. Sağlıklıysa hiç dert etmeyin üzmeyin kendinizi
Emir123ali Ayseee27 benim oğlumda 3 aylık emziriyorum ve hiç 2 satde yada 3 satde bir emzirim demedim uyandıkça emzirdim yarımsatde 1 satde hiç sate takılmadım fazla geliyor çıkartıyor fazlasını 10 dk sonra yine emziriyorum bide böyle denesen belki kilo alımı daha iyi olur gece zaten kendi kalkıyor açıkınca
Emir123ali Ayseee27 yani yanlış anlama belki mamda çok sütünle daha çok kilo alır ve alışır müzikle dene belki sinirlenmez yani ben anne sütünden yanayım inşallahh oğlum emer mevlam sağlıklı ömürler versin 3 yaşına kadar emsin isterim
minibiranne Ayseee27 canım mama vermek yerine sütünü sağıp versen daha iyi olmaz mı ben gündüz ara ara ezmiyorum daha sonra sağıp biberonla veriyorum
Ayseee27 Emir123ali ya ben emzirmesem uyanmıyor yada öyle hemen acıkmıyor 3 4 5 saati geçiyor 🤦🏻♀️ Keşke bi saatte acıksa da emzirsem istemiyor
Justmom Emir123ali ben onu denedim çok beslemekte reflüsünü etkiliyor ve gaz sıkıştırıyor kıvranıyordu o dönemde çok huzursuzdu
Ayseee27 Emir123ali daha çok emzirip mamayı azaltınca da çok yavaşlıyor kilo alımı niye bilmiyorum sürekli meme de değiştirmemeye çalışıyorum hepsini emsin diye yine aynı :(
Emir123ali Ayseee27 işte o yüzden kilo alması yavaş olabilir he bide şu var çokmkiloyada karşıyım yeterki sağlıklı olsun kiloya çok takılma
Emir123ali Ayseee27 sağlık sorunu yoksa takılma genlerle ilgilide olabilyor ben anne sütü alsında yeterki emsin seni sağlıklı olsun çok kilolu olmasın zaten bende istemem bebeğimde
elizabeth Ayseee27 benim kızmda 3,5 aylık 5,30 kilo 3,300 doğmuştu bu ay kilo almadı nerdeyse doktor normal dedi. Mama da veriyorum sürekli olmasada günde 1 kere. Sağlık ocağında ki ebe kendini besle dedi emziren anne çayı verdi onu içiyorum şimdi