Deletedmom348 anne15 Valla var gibi duruyor canım. Geçmeyen atak yapmışlar. Bilemiyorum Yani. Yarın tekrar doktora gideceğim.
Mezecanavari Deletedmom348 tabikivvar bebek emekleme ve tutunup kalkma hareketlerine başladıysa bunları sürekli denemek ister bu dönemde inatlasir. Dış cikariyorda olabilir. Siz sakın davranın ve bekleyin gececektir
Deletedmom348 Mezecanavari Ben sakinim sakin davranıyorum. Ama üzülüyorum Yani ne yapacağımı şaşırıyorum. Teşekkür ederim.
Mom4775 Deletedmom348 ya dönem dönem artıyor dönem dönem geçiyor. Atak dönemlerini takip edin. Ama 5 benim aklımda kalan bir ay. Sebepsiz bütün gün ağlıyodu doktor doktor geziyodum acillere gidiyodum hiçbir şey çıkmıyodu. Allah sabır versin. 6 da farkı görürsünüz sonra bi iyi olur bi kötü öyle öyle büyür 🥰
Deletedmom348 Mom4775 Bende aynı durumdayım doktor bıktı artık. Dedim artık biyolojik bir atak mı? Olabiliyormuş. Teşekkür ederim 🌺
CaglaCeylin Tam 17 ayliga kadar 10 adet toplamda atak var. Ondan sonra 1-2 yas sendromlari gecmis olsun hepimize. 6 aylikgi 5 atagin bitmesine son 1 gün bu seferki normal gecti bakalim son 5 atak nasil gecicek
CaglaCeylin Deletedmom348 bu seferki okadar agir gecmedi bizde ama 4düncü fenaydi bakalim son 5 atak nasil olacak
Deletedmom348 CaglaCeylin Bizim bu ay çok zorlu geçiyor canım. Gece 10 dk da bir uyandı. Sonra bir saat uyudu. Sonra uyandı ve şimdi uyudu. Doktora da götürdüm sabah. Herşey normal dedi.
CaglaCeylin Deletedmom348 geceleri hep uyaniyor benimkide ataga baglamadim yoksa sasr basi kalkiyor geceleri