Duygu001 2,5-3 saat gayet normal yenidoğan bebekler için. Doktorunuz doğru söylemiş. Bozdum kuralını uymuyorum ne demek? Sürekli yedirdiğiniz zaman asıl gaz sorunu artar sindiremediği için. Eğer sütünüz yetmiyorsa ve sürekli ağladığı için emziriyorsanız hem siz hem o yorulur. Azıcık mama takviyesi verin merak etmeyin mama yiyen çocuğa bir şey olmuyor ve saatli emzirin. Kolik sancılarını bizde çok çektik. Sık yemesi asıl sancılarının artması demek. Kaka yapmamışsa da sıkıştırır. Karnına masaj ve bacak hareketleri yaparak kaka yaptırmaya çalışın. Hem rahatlar hem tıkanmadan yer. Geçmiş olsun.