Bende Haziran’da doğum yaptim sadce 1650 TL aldım kalan kısmını henüz almadım. Muhasebecimle görüştüm bugün raporlar işleniyor pazartesi ödeme hesabınıza geçer dedi. Fakat miktar olarak ne kadar geçeceğini bilmiyor. Siz toplu bildirmiş olabilirsiniz rapor bitiminde toplu hesabınıza geçebilir.