Takalika Kuzenim yanımda bekar ben d vitaminu kaşığa damlat ver dedim diğer kızıma süt yaoamaya gittim yanlışlıkla 10 damla vermiş bişey olucakmi korktm
bitterikolata Takalika d vitamini zehirlenmesi diye bişey var yüksek dozda alımında oluyor hiperkalsemi gelişiyor sizinki bu kadar fazla doz değil. Ben de ağzına damlatırken damlalık sıkıntı olmuştu altı damla vermiştik doktora sordum; yarın d vitamini vermeyin En azından dengelesin vücudu doktorum bana bu şekilde vermemi önermişti
Smrenes Normalde kaç damla olması gerekiyor eğer 1 damlalık bir bir d vitamini oysa bence bir doktora veya ebeye danışın sağlık ocağındaki.. Çünkü prospektüf de doktora danışın diyor. D vitamini ilaç değil ama fazlası da zararlı..