Destinaroza Emzirirken cezarette tek kullanabilirsin dedi doktor ama internetten baktim pek iyi deil yorunlari yan etkileri filan nasil kullaniliyir bilmiuorum adet olmadim bide daha beklemeli miyim adeti uoksa bilgilendirir misiniz kullananlar
boncukhaniminannesi Destinaroza canım ben kullandım adet olmana vs gerek yok adet olsan bile devam yani onunla korunmak istediğin sürece ömür boyu devam her gün aynı saatte alman gerekiyor ben bir dönem korundum doktorum ilk kutu korumaz dikkat et demişti ben aynı zamanda prezervatif te kullanmıştım
GizemmmE Destinaroza emzirme dönemimde kullandım yan etki olarak adet düzensizliği yaptı bende en geç 7 gün süren adetim 18 güne çıktı . Devamlı kanama olarak değilde kahve lekelenme oldu . Geçen ay günüm de oldum sandım 2.günü kesildim bu ay olmayı bekliyorum 😕
Destinaroza boncukhaniminannesi hmm igne nasil peki cok kararsizim bnde onun disinda digerlerini de kullanamiyiruz haplari igneye de guvenemiuorum ne bilim bi igne nasil koruyabilir ki