Kızlar bugün kırkımız çıktı ama bebeğim dün geceden beri toplasak 3 saat uyanık kaldı emiyo tekrar uyuyor emmesi 10 dk falan sürüyor gazını çıkarıyorum doyduğunu düşünüyorum dünde doktora kontrole gitmiştik Bi sıkıntı yoktu çok şükür ama bu kadar çok uyuması normal mi😔alışık değilim normalde en çok 2 saat aralıklarla emmek için kalkardı nolur yardımcı olun