Deletedmom5284 0-3 yaş arası dönemde cihazlarla duymasını sağlarsanız ve anne baba olarak dil gelişimini de zengin tutarsanız konuşur, merak etmeyin. Konuşma için kritik dönem ve beyin gelişiminin 3’te 2’si ilk çocukluk döneminde oluşuyor. Yani duyan çocuklarda bile dil zenginliği olmazsa da sorun oluyor. O yüzden üzülmeyin. Size bir kitap önereyim 0tuz milyon kelime buzdağı yayınları. Burada her şeyi anlatıyor. Hatta bende şimdi bu kitabı okuyorum daha bitmedi. Yazan doktor işitme doktoru zaten. Mutlaka okuyun. Sizin için zor bir süreç olacak belki de ama sabredin, azmedin, başaracaksınız. Miniğiniz hem duyacak, hem konuşacak 🥰 tabi ben bunu testten geçemezse diye üzülmeyin, kendinizi umutsuzluğa kaptırmayın diye yazdım. İnşallah işitme testinden geçer ve rahat nefes alırsınız 🧿