Ya bence sezeryanla ilgibi yok bunun ya. 2.normal doğumumu yaptım 4 aylık bebeğim ama 6 aylık hamile gibi karnım hiç inmedi. Doğumdan sonra hastane koridorunda yürürken allah kurtarsın diyolardı doğurmamış sanıyolardı benim o kadar karnım hiç inmemişti ama karşı odamda kız sezeryan olmuştu hiç karnı yoktu 🤷♀️