Mrvzyp ben köşeye beşiğini koydum klima 26 da kapı açık içinde askılı çıtçıtlı üstünde tişört altında da uzun pijama üzerine de ince penye battaniyesi örtülü eğer uyuyup kalırsa yarım kollu çıtçıtlı ile dolasıyor gün boyu üzerine yelek geçiriyorm altı uzun yine o da sıcsklığıda 25 oluor sabaha karşı 23 bile oluormş hemen 27 getiriyorm klimayı… Asla klima da yatırmam dedim büyük de konuştum doktora danıştm doğru kullanıldıktan sonra sorun olmaz dedi malum adana sıcağı klimasz asla durulmaz…