Kuki Merhaba, bebeğiniz daha uyku eğitimi için çok küçük bence ama işe dönme durumunuz olduğu için kendinizce de haklısınız. Ben eğitim vermeye (bebeğim 7.ayının içindeydi ) karar verdiğim zaman YouTube dan uyku meleği nin videolarını izlemiştim, makale veya ilgili yazı çok okumadım çünkü bir an önce başlamak istedim eğitime. Instagramda da bir anneyi takip ediyorum, o da bebeğine eğitim veren bir anne. Birden çok yöntem var, size hangisi uygunsa onu uygulayın. Ben yatır-kaldır yöntemini kullanarak eğitim verdim, bir hafta on gün çok zor oldu ama 1-2 ayın sonunda tamamen düzeni oturdu 👍🏽 Eğitimin amacı bebeğe kendi kendine uykuya dalmasını öğretmek aslında, bu yüzden de gece uykusuna yatırırken emsin ya da mamayla beslensin fark etmiyor, yatağına uyanık olarak koymak. Böylece uyuması gerektiğini kendi kendine öğreniyor zamanla. Bir de bebeğinize belli süreden sonra sizden başkası bakacaksa, bebeğiniz o kişiler tarafından da eğitim sürecinde birlikte olmalı yoksa siz olmayınca eğitim alsa bile zorluk çıkarabilir uykuya dalmakta. İnşallah yardımcı olur paylaştıklarım, kolay gelsin şimdiden ☺️