Bebegim 3 buçuk aylık ve 12 gündür kaka yapamıyor. Ikınmiyir husursuz da değil. Hergun zeytinyağ veriyorum cay kaşığı ile . Bugünde poposuna kulak çöpünü zrytinyaglayip hafif soktum. Yok gene yapmıyor. Ne yapicam böyle bir durumla karşılaşan veya fikri olan var mı bu konu hakkinda