Kızlar, kızım var 2 ay 18 günlük 2 ay sadece sütümü içti bi daha sütüm gelmedi. 18 gündür mama veriyorum ama mamanın şişirdiğini ve resmen sağlıksız bişey yapıyormuşum gibi konuşmalara şahit oldum. Sağlık ocağında ki ebem çok iyi ama o gün gelemeyeceğini başka bi ebenin yapacağını söyledi götürdüm aşısını yaptırırken “emiyor mu” dedi. Bende hayır sadece mama veriyorum dedim. “Neden” dedi. Bende sütümün olmadığını söylediğimde “Ben inanmıyorum, 4 eylüle kadar o sütü çocuğa vermiş ol.” Diye tersledi beni kızlar doktora götürdüğümde doktorum niye sen zehirliyor muşmusun çocuğu bebeğin gayet sağlıklı dedi. İçimi bi nebze rahatlattı ama hala tedirginim bebeğimin kilosuda 2 aylık 5 kilo falan sizce fazla mı kilosu ilk doğduğunda 30 cc içiyordu 1 aylık olunca 60 cc içti şimdide 90 cc yle devam ediyorum 3. Aya giricez hala 90 cc veriyorum. Midesinide büyütmek istemiyorum obez olur diye korkularım başladı şişiriyorlar falan diyince. Çok üzülüyorum sütüm olmadığı için de kendimi çok üzüyorum sürekli başım ağrıyor evladımada sütümü veremediğim için yetemediğimi düşünüyorum çünkü beni çok aşşağılıyorlar bi yerde mama verirken bile bana dik dik bakıyorlar. Napim elimde olan bişey değil ki bende isterdim 2 yaşına kadar emzirebileyim ama sütüm bi damla dahi yok. Arttırmak için de yapmadığım şey kalmadı doktor kontrolünde kendimcede bişeyler yapmaya çalıştım ama olmadı gelmedi, gelmedi çok üzülüyorum. Streste çok yapmadım lohusadayken ne güzel güldür güldür gelen sütüm 2 ayda bitti emen bi bebekte olmadı küvezde kaldığı için biberonla beslemişler. Biberonla sağarak verdim hep birde göğüs ucum yoktu çıkartmak için uğraştım bi hafta emdi çoğalcağı yere kesildi. 18 gündürde sadece mama veriyorum. Nerde yanlış yapıyorum da bu insanlar bana böyle yapıyor. 😔