Merhaba annişler 🤗 ÇOK ACİL! 💜
Birkaç hafta önce ürkiter (kurdeşen) vücut hastalığına yakalandım. Kortizon iğnesi ile geçici düzeldi ardından ilaç tedavisine başladık hemen. Tekrar hamile kalmak istiyorum fakat ilacı bıraktığım anda tekrar vücudum kabarıyor gece hiç uyuyamıyorum. Gerçekten çok zor durumda hissediyorum kendimi. İlaca bağımlı yaşamak istemiyorum ama ilaçsız katlanılacak gibi değil. Cetirizin ilacı kullanıyorum. Aranızda hamileliğinde ve emzirme döneminde bunun gibi alerji ilacını kullanan oldu mu? Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :( haftaya alerji testi yapacak doktor ama pek ümitli değilim anladığım kadarıyla nedeni kolay kolay oraya çıkmıyormuş…