Selamlar sevgili anneler,
Yeni anneyim bende. Yavrum 8 günlük, sarılık değeri yüksek olmamasına rağmen bebeğim çok uyuyor, uyanık kaldığı saat sayısı günde 4-5 saati geçmiyor . Tabi tecrübem olmadığı için tedirgin oldum. Bu durum normal mi? Sizin de yenidoğan bebekleriniz bu kadar uyuyor muydu, bu durum ne zamana kadar böyle devam etti.? Cevap veren herkese şimdiden çok teşekkür ederim 🌺