Kızlar yardımınıza ihtiyacım.var bebegim 6 ay 5 günlük 5 aylıkken vermeye başlamıştım azar azar şimdi de 2 öğün şeklinde vermeye calisiyorum sabah yumurta peynir akşam da yemek ama ne yaparsam reddediyor püskürtüyor veya ağlayıp huzursulasiyor geçer mi bu durum ne yapmak gerekir aramızda böyle olup da düzelen varmi tam yolun başındayken pes etmek istemiyorum ?