Mlsyldz Ayazbebek5353 bn değilde komsum dogdugndn beri hep verdi oğluna uyumasi iicn veriyodu hep 😁 biz 3 ayı geçtik hic vermedm vermeyide düşünmüyorum açıkçası
Nazaykt 2 aylıkken ver yada sen iç sütünden ona geçsin bebekleri sakinleştirip uyutuyor ama beyin gelişimini etkiliyor
Ayazbebek5353 Beveğim gazdan çok ıkınıyo korkuyorum göbek fıtığı olur diye doktorum sadece rezene önerdi bi kaç çay kaşığı insan sürekli çare arıyo🤷🏻♀️