Dmrmry Kızlar 1 aylık bebeğim var 1 aydır emzirmeye çalışıyorum yeni yeni emmeye çalışıyır meme uçlarım içe doğru aventin ucunu aldım emmeye çalışıyır çekiyor ama uç yapışmıyor çıkıyır sürekli sizler nasıl kullanıyorsunuz çıkmaması için ne yapmam lazım
elizinannesi-19 Dmrmry ben elimle bastırıyordum valla. Ama yanlış yapıyormuşum. Sonradan öğrendim ki silikonu iki elle çekip kahverengi kısma yapıştırmak. Yani sıkıştırıyorsun ki tutsun. Ben yapmadım çünkü çok sonradan öğrenmiştim
Aysetoprakk_ Dmrmry yika canim suyla sürekli süt fln geldigi icin özelliği gidiyor her emmede yika ozelligi bitiyo zamnls onlarin zaten değiştire bilir wee baby nn fln da var daha uygun değiştirmek daha raht olur ama ıslak olmuyck sonra iki elinle çekip yapistr
Prens_annesi170620 Dmrmry canım ilk bende o şekilde emzirdim ama avebty değildi benim eczaneden almıştım evet aynı şekilde oldu benim de ilk başlarda yapıştı güzelce sonra sonra yapışmadi. Bizim de 1 ay gibi bir sürede tuttu göğsümu gerek kalmadı silikon uca umarım senin de bebeğin tutar inşallah 🤲❤️
sweetasya Benimki de yapışmıyordu diğer elimle destekliyordum göğsümü silikon çıkıp sütler akmasın diye 🤦♀️