Geig2020 o zaman emzirme destek sistemleri var canım, emzirme sondası 3-5 lira bebegin aylığına göre onlardan al istersen mamayı memeden emsin, emdikçe daha cok süt gelir diyoelar ya, ben mamayı öyle veriyordum simdi sadece süte geçtik mamayı bırkatık. 26 günlük benim oğlum.