Gaz sorunu için elma yağı kullanan varmı acaba, adaçayı diye de geçiyormuş ama
Alcannipek lütfen kullanmayın çok zor emiliyor ve bu yüzden hayatını kaybeden bebekler var
Bi araştırma yaptım da gerçekten öyleymiş 😲☹️