findikburun sonsuz17 valla ben yıardır iphone kullaniyordum degisiklik yaptim bunu aldim cok pismanim en guzeli iphone😀
Birkullanici merveyyoruuk ya ben iphone kullanıyorum ama redmi nün kamerası daha güzel sanki ben mi kötü öekiyorum yüzümdeki her zerrecik ortaya çıkıyor😂
Birkullanici sonsuz17 redmi eşim aldı 3500 e almış geçen kendi sıfır aldığı iphone 5 ay kullanmıştı 7plus 4400 e sattı pek fark yok