Selamlar
Oğlum daha 5 aylık ama herşeye saldırıyor . Bu ara gecelerinde sürekli uyanıp emmek istiyor. Acaba doymuyor mu diye düşünüyorum 🙈😞 yavaş yavaş meyveleri tadımlatmaya başladım . Bir ay sonra tam anlamıyla ek gıdaya geçicez . Aldı beni bir korku …kafamda bir sürü soru var hangi mama sandalyesi daha iyidirler başlayıp nasıl yedirmeliyim neler yapmalıyım vs tecrübeli annnelerden alırım bir öneri😅