Arkadaslar merhaba. Oglum 8 bucuk aylik desteksiz oturabiliyor ama arkasina yastik koyuyorum yastiklar kendisine degmiyor yani desteksiz oturuyor ama arada kendini arkaya atiyor kafasini yere carpiyor yastik yoksa cok aciyo agliyor. Normal mi kendisini arkaya atmasi. Nasil alistiricam kendini devirmeden oturmasina. Iyice rahatsiz etmeye basladi bu durum beni. Hic ogrenemeyek gbi oturmayi. Surekli deviriyo kendini ya arkaya ya saga sola.