Kızlar bimden alıyorduk ama degisdrmeyi düşünüyorum çünkü yükseltti fiyatlarını artık oda güya adı ucuza çıkmış. Onu alacağıma marka alayım dedim cnku herkes aynı fiyata gelyr dyor. Oylemidir acaba. Herkes kullandığı marka ve fiyatı yazablrmi bakayım bi. Bimin ki 3 numara içinde 50 tane var 29 lira