Kızlar 16 haftalık dogum ızınım normalde 6 temmuzda bıttı ısyerınıle gorusup bayram sonrası ıs bası yaptım fakat bebegım durmadıgı ıcın( kayınvalıdem bakacaktı bakmayacagım dedı cocuk durmadıgından dolayı)ıkı gun sonra tekrar ızıne cıktım 6 ay ucretısız ızın hakkımı kullanmak ıstedıgımı soyledım Sımdı ısyerındekı muhasebecı kız mırın kırın etmıs ısten cıkarılmam ıcın elınden gelenı yapıyo uyuz 😒 sorum su kı cıkarıldıgıım taktırde tazmınat hakkım dogmus olur mu